Najnowsze Wpisy

Dzien u Słodkiego.  Komentarze (1)
18. grudnia 2003 17:25:00
linkologia.pl spis.pl

sobota jest dniem ogomniaswcie wyczekiwanym tak i przeze mnie jak i przez Słodkiego. Otoż to wlasnie w sobote zazwyczaj któres z nas ma wolny domek.

w ta sobote whisky przywiaze Słodkiego do krzesełka... i bedzie fajna jazda....

mam nadzieje, ze mu sie spodoba, ale wnioskujac z tego co wczesniej mowil, to tak:)

mi tam by sie podobalo:)

:D

jego łapka na moim brzuchu..... nieco nizej...... a potem troche w gore...

kurde nie moge sie tej sooboty doczekac!

whisky : :

Noc u Słodkiego Part I. Komentarze (1)
08. grudnia 2003 14:34:00
linkologia.pl spis.pl

Wczoraj nocowałam niekoniecznie u siebie w domu. :P Całą noc spędziłam u mojego Słodkiego. Słodki to mój chłopak. :)

Nie musze chyba wyjaśniać, co sie działo, nie raz i nie dwa razy w nocy....

najfajniejsze jest to, ze jego mama dzisiaj znalazła prezerwatywe pod jej łózkiem, jak sprzątała. No coz , ona ma wielgaśne łóżko,a  Słodki nie...  więć skorzystaliśmy z jej nieobecności. :P :)

Powiedziała, ze fajnie, ze tego używamy, ale to sie wyrzuca. Heh........... :P

 

whisky : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zastep | pointpadex2r | grzesznik | rusztowaniafasadowe | dzienpierwszy | Mailing